Julens paket!

Som vanligt trillade det in en hel del i år med. Generösa päron för att va tre barn!

Av Annika fick jag ett urtjusigt armband och en stor burk body lotion.
Av Linda fick jag en skrubbtvål som luktade urgott och en träask med fack och glaslock typ som jag kan ha mina smycken i.
Av Farmor och Mormor fick jag pengar, som kommer spenderas på en xbox imorgon!
Av Mamma och Pappa fick jag två svarta champagneglas, ett par ursköna inneskor med super mycket ludd och sulor, en chokladtomte, en sån hållare man sätter mobilen i att ha runt armen när man tränar, spelet - den försvunna diamanten, Bambi på DVD, en kofta och så fick vi syskon en plattång tsm att dela på eftersom vår gamla gått sönder!

Sen fick jag två saker i Julklappsspelet också, en typ stek/grytspade i gummi och en stor burk med dekorationssten.
Och på tisdag byter jag klappar med bästis som sagt så då kommer det något till!

Är riktigt nöjd som vanligt och fick mycket av det jag önskat mig!

//Hon som är barnsligt förtjust i sina julklappar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark