Januari-ångest!

Fick precis reda på när den andra hemtentan ska komma ut i januari och jag har ångest. Julledigheten försvann lika fort som den kom. Kommer bli sjukt svårt att njuta av att va ledig när jag vet vad som väntar. 

Läser ju som sagt tre kurser samtidigt. Och såhär kommer min början på året att se ut:

* 3:e - 11:e ska det skrivas hemtenta för ena kursen.
* 10:e mellan 18.00-24.00 ska det skrivas hemtenta för kurs nummer två. Fattar ni hur jädra galet det är att skriva en hemtenta på SEX timmar! 
* Den 10:e ska även rapporten om praktiken lämnas in. JÄKLA tur att den i princip redan är klar och varit det nu i cirka en månad.
* Den 10:e får vi även reda på vilken annan uppsats som vi ska opponera på under redovisningen den 13:e.
* Och ja som sagt en redovisning ska genomföras den 13:e.

Utöver det så finns det en uppgift till den nya terminens kurs som ska göras innan den terminen börjar. Och om jag inte har helt fel för mig så börjar den terminen den 16:e januari. Och som om det inte var nog så är det sista terminen för min del vilket betyder all fruktansvärda stress med att skriva KANDIDATUPPSATS.

Jag kan lika bra gå och köpa tabletter mot min magkatarr som antagligen kommer börja hemsöka mig igen under det kommande halvåret!

//Hon som INTE känner motivationen just nu


Postat av: Emelie

You can do it!

2011-12-20 @ 16:44:39
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark