Irriterad of Doom!

Självklart så fungerade det inte att återställa telefonen så imorgon ska jag ner till TeleSNOR och få dem att hjälpa mig annars ska jag ha en ny mobil. Kul att den redan bråkar med mig efter att ha varit i min ägo i 1 ½ vecka! Som tur är så påverkar det ju iofs inte funktionsdugligheten av mobilen men ändå, man vill ju gärna att alla delar ska fungera!

För övrigt så saknar jag lilleman galet mycket idag. Ingen som sprang runt fötterna på en när man stökade runt i köket innan idag </3
Tackar min lyckliga stjärna för att Tazzeman finns kvar fortfarande i alla fall. Flippade loss en stund med honom innan idag för att han inte heller ska känna sig så ensam <3

image description

//Hon som hädanefter kommer välja bort Appel-produkter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark