Ingen träning

Har bara fått träna en dag denna veckan vilket känns lite ruttet - dumma förkylning!
Var iaf tvungen att kolla mina mått nu imorse för att se hur det ligger till nu innan jul och nyår. Vill ju känna mig snygg på nyår men ändå kunna unna mig på julafton.

Men det såg helt okej ut:

Mått (cm):

Start (cm):

Nuvarande (cm):

Mål 2 (cm):

Vad x 2:

38

30,5

30

Knä x 2:

43,5

37

35

Lår x 2:

64

58

55

Höft:

101

95

90

Midja (över naveln):

92

79,5

70

Byst (bh):

96

90

85

Hals:

32

29,5

28

Arm x 2:

38

32

30

Handled x 2:

14,5

14

12


Har krympt totalt 73 centimeter nu sedan starten för ungefär 5 månader sedan, och jag har 45 cm kvar totalt. Efter det KANSKE jag ställer mig på vågen. Vi får se hur jag känner mig när jag väl nått de 45 centimetrarna också. Jag gillar tempot jag håller, ganska sakta men ändå så det märks. Kommer bli mycket lättare att hålla än om jag gick ner kanske 10 cm per vecka. Börjar dessutom själv bli ganska stolt över hur muskulösa mina armar börjat bli och hur min bröstkorg börjar se smal och välformad ut. Skönt när man själv kan se resultaten. Men ska bli ännu skönare när folk runt omkring ser dem och börjar kommentera dem. Har hänt några gånger men inte så ofta som jag skulle vilja. Fast iofs så kan jag ta och skita i det för jag går inte ner i vikt för någon annans skull. Jag gör det för min egen skull. För att jag ska känna mig på topp och för att jag ska må bättre både fysikt och psykiskt.

//Hon som vill kunna inspirera andra

Postat av: Malin

Du e jätte duktig gumman!:).. Jobba på..:) Du e jätte fin! <3

2011-12-17 @ 13:01:18
URL: http://sweetnezblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark