Gamla idoler

I början av min nu-ska-jag-byta-musik/kläd-stil-och-bli-tuff-period börjades med att jag snöade in på The Rasmus. Kommer fortfarande ihåg vilken tonårs-crush jag hade på Lauri (sångaren i bandet då). Då gick jag i 1:an i gymnasiet. Ja ni läste rätt! Jag i princip bytte still över sportlovet i 1:an så det blir lite som att byta stil över en natt. Men det är lätt det bästa beslut jag någonsin gjort. innan dess va jag tjejen som inte vågade sticka ut och ta plats. Efter att jag vände och blev "extrem" hade jag inget va mer än att sticka ut och det i sin tur gjorde at jag släppt på känslan av att jag inte fick synas och ta plats. Jag byte attityden mot "Hej här är jag och jag tänker ta min plats i världen. Gillar du det inte så gå på andra hållet".

I alla fall så har jag börjat lyssna på The Rasmus igen. De är lika bra som då och Lauri har fortfarande en grym röst även om den senaste plattan är lite väl mycket pop inspirerad för dem tycker jag.

För er som dessutom inte känt mig så länge tänkte jag slänga upp lite bilder på hur jag har sett ut genom åren. Tyvärr har jag inte så mycket att välja på i min dator så kan inte visa hur jag såg ut innan jag bytte stil men ni kan få se bilder från mina extrema dagar!



Tror bilderna ska komma i den ordningen men är inte riktigt säker. I alla fall så speglar de rätt bra hur jag sett ut d senaste 6 åren ungefär. Kom dessutom på medan jag laddade upp bilderna att det va ett ypperligt tillfälle att visa några av alla frisyrer jag haft under samma tid. Finns rätt många till men skulle jag ladda upp alla dem skulle jag fått sitta här tills imorgon och det har jag inte tid med för nu måste det pluggas!

//Hon som saknar sin gamla stil lite samtidigt som hon tycker om in nya mer sofistikerade stil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark