Det är inte rättvist!

Ozzy har cancer. Eller ja med största sannolikhet. Fler tester ska göras på onsdag och efter det får vi reda på om det verkligen är cancer. Men jag har redan ställt in mig på det. Så jävla orättvist! Vår "lilla" 60 kilos rottis är bara 4 år. Och inte nog med att han antagligen har cancer så har han artros också. Fuck life liksom!



Vill bara trycka i mig massa skit och gräva ner mig! Men nej. Jag mår inte bättre av det. Får bara mer ångest över hur dåligt jag kommer må av det så därför låter jag bli!
Det är bara så jävla orättvist! När livet äntligen började se riktigt bra ut måste en av mina älsklingar försvinna från mig. Jag hatar verkligen ödet just nu!

//Hon som drabbast av hjärtesorg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark