Äntligen!

Gjorde mitt tenta-quiz idag som jag skjutit på så länge för att jag varit orolig att jag inte skulle klara det. Vet inte hur det gick än men det kändes godkänt iaf så håller tummarna för det. Och av allt på min to-do-list är det inte mycket kvar nu! Väntar på svar på en uppsats och en eventuell komplettering på den uppsatsen. Men i övrigt är det lugnt fram tills hemtentorna kommer ut i början på januari nu. Har i och för sig en till uppsats som ska lämnas in i början på januari också men den är i prinicp redan färdigskriven och så har jag en redovisning som ska göras närmare mitten på januari och den är redan halvfärdig. Så kommer väl sluta med att jag gör klart redovisningen och ser till så uppsatsen som ska in är helt klar nu de närmsta dagarna så att jag bara har de två hemtentorna att koncentrera mig på när det nya året börjat.

Detta innebär att jag för första gången på TRE år faktiskt kan fira jul och nyår i lugn och ro utan att behöva tänka på att jag måste plugga! Känns jäkligt bra! Kom dock på att jag har en uppgift som ska ha gjorts innan den nya kursen börjar efter redovisningen men den kan jag ändå inte göra förrän jag har böckerna till den kursen och dem ska inte beställes fören CSN kommer den 23:e december. Så gör väl antagligen den uppgiften i mellandagarna för att slippa den sedan när januari drar igång och det blir mer att göra. Känns ändå som jag har koll på läget för första gången på länge! Gött mos!

//Hon som snart är färdigutbildad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark