Ännu en dag förbi

Shit vad tiden går fort! Hinner ju inte med känns det som!
Imorgon blir en lång dag ska bli skönt när den är över och resten av helgen börjar så jag kan se till att få pluggat undan ännu mer. Börjar bli aningen galen på plugget just nu. Vill få klart alla uppgifter som jag har tills hemtentorna kommer ut. Så jag inte har mer än dem att tänka på över jul och nyår om jag har otur =/

Imorgon blir det iaf skola, hem och plugga, välja outfit och göra mig i ordning, äta och sen iväg på födelsedagsfirande.
Men nu blir det sängen och ett avsnitt NCIS. Klockan ringer 07.00 imorgon bitti så jag kan titta på julkalendern innan skolan. Lite morgon mys kan ju inte skada såhär i fruktansvärt-tråkigt-väder-tider!

//Hon som är ett big fan av mys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark