Nya tag!

Imorgon blir det tenta. Märks att sommaren är över och stressandet från skolan tillbaka!
Aja blir praktik i höst också så det ska bli skoj och sen blir det i princip enbart distans kurser så ska försöka jobba lite också denna terminen!

I övrigt blir det utgång igen på fredag! Gillar det här med att va singel och gå ut och roa mig utan att behöva tänka på vad jag gör eller säger, gillar att jag börjar lära mig att jag klarar mig själv och börjar inse att jag kan få det jag vill ha. Och framför allt att jag är värd enbart det bästa!

Och fredagen till ära ska det förhoppningsvis köpas nya skor. Hoppas jag hittar mitt 41:a par. Det underligga är att jag har så många par men ändå inte par nog. Har inte skor till alla mina outfits. Lite dåligt faktiskt. När jag väl flyttar ska jag ha en hel garderob full med bara skor :D <3

Nu: Mer tentaplugg!

Postat av: Emelie

Vart tog par nr 40 vägen?? xD

2011-08-24 @ 21:41:53
URL: http://otomeyokai.blogg.se/
Postat av: K

De köpte jag i sommras med Thomas. Ett par svarta kawasaki låga skor ^^ Du vet såna röda som Malin har, fast i svara ^^

2011-08-25 @ 17:06:12
URL: http://princessofthedark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark