Mys-dag

Idag vaknade jag 5.25 och kunde inte somna om. smått okomiskt då detta är min sista lediga dag innan alla måsten drar igång.

Aja har nu varit vaken i snart tre timmar och fördrivit tiden med hemma-spa.
Riktigt varmt vatten i badkaret, bubblor, avslappningsmusik, levande ljus och gurka i ansiktet. Sååå skönt!
Nu tänkte jag dra ihop en ansiktmask och fixa naglar och lite sånt.
Det känns bra att va så där ultra tjejig ibland!

På tal om det: Sedan jag blev singel för snart tre veckor sedan (!) har jag varit mycket gladare, mer avslappnad och börjat bry mig mer. Har gått ner i vikt, använder nästan alltid lite smink, finare kläder, smörjer in mig oftare, gör vid mitt hår oftare och tar hand om mig själv mycket mer. Inte bara för att jag är singel och måste ut på marknaden igen utan för att jag själv vill. För att det får mig att känna mig fin. Jag gör det för min egen skull och jag mår bra av det!

Ska nog köpa hem lite mer kroppsvårdsprodukter på Väla idag tror jag!

*Nynnar på "I feel Good!"*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark