Ikea + Praktik

Igår va jag då på Ikea och en vända in om "Nya" Väla med bästis. Jävlar vad stort det blivit! Tyckte väl inte direkt att det nya affärerna va jätte mycket att hurra för men så hade vi inte så mycket tid där heller. Köpte iaf tre par svarta string i spets-tyg (nästan ett måste nu när man är singel ;)) Nä men jag föredrar string och de va snygga! Sen blev det fyra ansiktsmasker också.

Efter det gick vi in på Ikea och käkade innan vi orkade oss in i själva byggnaden! Där köpte jag en tvättkorg (vuxenpoäng?) och duschpeeling. Vet att det låter lite väl budget att köpa peeling och krämer på ikea men de är faktiskt förvånansvärt bra och kostar inte skjortan. Peelingen kostade mig 19 kr! Tacka Ikea Family kortet! En mycket bra och helt gratis investering! <3

Idag blir det ungdomsmottagningen om typ 1 ½ timme. Måste byta mina piller, orkar INTE ha mens varannan vecka! Och så ska jag in om gymmet någon timme med!
Sen fick jag ringt min praktikplats nu precis också. Ska dit imorgon och börja samla material inför början på måndag. Min handledare är awesome och riktigt pepp på detta så det blir nog en riktigt bra praktikperiod! Ser fram emot den iaf!

Fredag blir det skolan och terminens första föreläsning. Längtar väl inte direkt men det blir nog bra ändå. Har enbart förelsningar på fredagar i typ 2-3 månader efterom de hänger ihop med praktiken. De andra två kurserna jag läser detta läsåret är på distans så det blir inga riktiga föreläsningar där heller. Ganska skönt faktiskt!

Nu: Söka CSN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark