Idiot!

Har en bekant som jag brukar hålla kontakten med över internet. Jag brukar störa mig på honom efter några mail för att han är så ego och måste berätta varsta utläggningarna varje gång han skriver något och de handlar alltid om hans bilar och olyckan han varit med om. Och visst det va intressant de första 3-4 gångerna. Nu när jag hört samma historia ur olika vinklar 400 gånger är det INTE lika kul längre!

Och hans dryga attityd sedan! Visst han är 14 år äldre än mig och har kört bil mycket längre än mig men jag uppskattar INTE när man försöker verka smartare och skriver till mig precis som om jag inte visste någonting! Klart som fan att jag vet att det finns regndäck/slicks. Jag menar kom igen! Jag har sprungit på biltävlingar sedan jag va yttepytte liten. JAG KAN! Min pappa fixar allt själv, det fastnar en hel del genom att lyssna på honom och va ute i garaget med honom!

Jag vet vad jag sysslar med fast jag är yngre och tjej! BAH! Idiot!


Förutom det är det en bra dag idag också än så länge! Längtar dock tills Tisdag då det blir Ikea med bästis <3

Uppdaterar senare med fler saker som stör mig. Känner att en sådan lista är på plats. Dels för att säga det och dels för att jag är knäpp och har mina egenheter och de behöver sägas så man inte misstolkar mig allt för mycket!

Postat av: Emelie

Det finns sådana idioter där ute! Sånt där beteende tolererar minsann inte jag heller, fy sören vad arg jag hade blivit...



Längtar också en massa till Tisdag!! <3

2011-08-28 @ 22:16:33
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark