En hel helg med alkohol och mysiga människor!

Har haft en riktigt bra helg! Den bästa på riktigt länge faktiskt!
Började egentligen redan i torsdags när jag införskaffade mig lösnaglar och ett ursött halsband. Planen är att bli lite mer tjejig nu när jag är singel igen och fri att göra vad jag vill!

Sen i Lördags va jag hos världens bästa Malin på hennes lillebrors 18 års fest med tillhörande utgång! Jävlar vilken kväll kan jag bara säga. För mig innebar det aningen mycket alkohol, massa skratt, karaoke x 2!, dans, hångel, ont i fötterna, klättrande i prydnader i rondell, bakfylla och träningsverk! Men såååå jävla kul jag hade. Behövdes verkligen kan vi säga.

(för övrigt är mitt tangentbord rövjobbigt att skriva på med lösnaglarna)

Sen i Lördags blev det Malmö festivalen. Inte alls lika kul men jag kom ut och jag fick se Hardcore Superstar och Entombed vilket gjorde kvällen bättre!

Idag har det pluggats och imorgon blir det Malmö festivalen igen för att se Ghost. Fullt schema ja!

Gör ett inlägg lite senare med bilder från i fredags när jag fått alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark