Drastiska förändringar

Som titeln på inlägget säger så har det hänt en hel del de senaste dagarna.
Är nu mera singel igen, känns tungt men jag överlever. Hade dock varit lättare om mitt ex inte varit en så stor douche! Men men tur man har världens bästa Mattias som står vid ens sida genom det!

Och ja jag vet jag ska lägga ut måtten men som ni kanske förstår så är tankarna lite ooragniserade. som idag t.ex. glömde helt bort att jag skulle till ungdomsmottagningen. Kom på det när det redan va för sent. Och jag är inte den som bara brukar glömma bort en sån sak. Aja får ringa och boka om tiden imorgon eller senare i veckan.

Nu: återgå till tenta plugget!


Uppdaterning: Kom dessutom på att jag inte kunde ha den headern längre så till jag orkar fixa en ny så får denna färdiga bakgrund duga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark