7/8-2011

Har ni varit 22 i exakt 6 månader. Tiden går fort!
Den senaste tiden har varit ganska avskärmad. Jag har jobbat, sovit, jobbat och sovit enbart i prinsip. Och spenderat upp min förra lön då också! Blev kläder, en klocka (en turkos en!), filmer, musik, böcker men framför nya brillor! Två par nya :D Få dem nästa vecka! Det ska bli spännande!

När det gäller vikten har den börjat röra sig neråt och imorgon drar jag igånr med träningen ordentligt igen så då kommer jag skriva ut lite mått här i bloggen så att ni kan följa det :)

Annars har det inte hänt så mycket mer, träffade bästis igår. Det var välbehövt kan vi ju lugnt säga! Hade saknat henne väldans mycket och behövde ha någon att prata med. Nästa gång vi ses är på tisdag. Då ska vi och titta på bilar :D
På tal bilar körde min första tävling förra söndagen ju. Två förssta plaser till fröken Dürholt blev det!

Men det får va allt för nu, revideringen av B-uppsatsen kallar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark