Ny "vill-ha-begär" lista

Nu är det dags igen, känner att jag måste uppdatera min vill ha lista lite :P
Vet dock inte vad jag vill ha mest så jag skriver det inte i ordning jag bara skriver det :P

* Harry Potter box (5 första filmern)
* Disney filmer
* Moulin Rouge cd'n och filmen
* In Flames - A sense of Purpose
* Hitler - Mein Kampf (Å nej jag är inte rasist, boken är kult och jag vill ha den i min samling!!)
* Dantes gudomliga komedi
* Caspian, prins av Narnia boken. dock en sepciell upplaga som är cp svår att hitta nu mer >.<
* Shakespeares Hamlet och Romeo & Julia
* En candy underbust pinstripe (Köpt xD)
* Arwens aftonstjärna (Halsband)

Det va nog allt för den här gången. Kommer antagligen fylla på den :D
Blir några tusenlappar där xD

Aja jag får väl beta av listan lite i taget ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark