Looking back

Min hjärna kör nostalgi nu. Tänker tillbaka på olika människor som en gång var en del av mitt liv. Tänker inte nämna några namn eller ens kön eftersom det är bara viktigt för mig.
Särskilt en finns kvar i tankarna. En som hade den där speciella glöden. Som visste precis hur dennes framtiden skulle se ut. Jag kommer ihåg att jag allt va så avundsjuk på det. Jag hade inte en aning om vad jag skulle göra med min frramtid.
Personen i fråga har dessutom lyckats riktigt bra. Och jag är riktigt glad för dennes skull, jag visste att det skulle bli något av personen redan för 9, 10 år sen.
Skulle vilja prata med personen en gång till men det lär nog aldrig hända. Och då bor vi, enligt ryktet, bara 5, 10 min ifrån varandra.

Livet tar konstiga svängar ibland.

Det finns några minnen med personen jag aldrig kommer glömma. Minnen som bara finns med den här personen.

Vet att jag skrev inga namn men det blev så neutralt att jag skriver dem ändå!!
Allt det här tänkandet får mig att längta tillbaka till nian. Tillbaka till Cicci, Louise, Emma, Johan, Robin, Kitel, Rosberg. Längta tillbaka till sommaren mellan nian och gymnasiet. Sommarkvällen vi firade att vi gått ut grundskolan, jag minns det som att det va igår.

Jag saknar er!! <3


Postat av: Maria Martina

Det är en enorm skillnad på hund och katt! Det är ju faktiskt själva hundägaren som låter hunden kissa där, och det är nästan pinsamt att en människa håller på så. Skulle det nu vara vår katt, vilket jag inte tror med tanke på att hon är snart 13 år, lat och rör sig knappt över tomtgränsen, så kan vi ju erbjuda oss att hjälpa till att lösa problemet. Hon bara stod och provocerade. Nä fy sjutton, säger jag bara!

2010-01-14 @ 21:51:26
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark