Long time no see

Har inte bloggat på svin länge. Har inte haft tid eller ork. Inte lika kul att blogga längre helt enkelt xD
Aja nu ska det bli ett inlägg iaf tänkte jag ^^
Kanske mer för mitt eget minnes skull än för någon annan.

Måste skriva upp vad jag fick i julklapp och vad jag gav bort. Mycket viktig information, jag vet ;)

Fick:
* Avril Lavigne, Black Star parfymen
* Alla Lord of the Rings soundtrack
* Bandit Rock 2 cd
* Avslappningscd
* Pengar
* Presentkort på New Yorker
* En mistigri tavla
* Chokladtomte
* Godis
* Väckarklocka
* 3 par Hello Kitty strumpor
* Raggsockar
* Ett par termo strumpor. Ja jag fryser om fötterna xD
* 3 ögonskuggor
* En rosa halsduk! LOVE IT!
* Rosa Skullcandy hörlurar
* 4 böcker
* En flaskpost
* En mixcd
* Team Sportia mjukisar
* Soduko toa papper
* Vantar
* Mugg

Det va nog allt tror jag. Ni som vet vad jag fick, kommentera om jag glömt något.

Gav bort:
* En Lamb of God tjocktröja
* En diskborste
* Ett förklädde
* En matlagningsbok
* En dvd
* En väggplanch
* En väggflagga
* Tre böcker
* En dvd box
* En språkkurs på cd
* En vattenkokare
* En hemmagjord fotobok/scrapbook
* Ett fotografi
* En värmeljus-grej
* Såpbubblor
* Ett ljus
* Två smörknivar

Det va allt tror jag ^^
En mycket lyckad jul som för övrigt firades med babyloven <3

Until next time!

Postat av: Tobias

Var bästa julen ever, sjukt mysigt och underbart <3

2010-01-05 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark