En massa måsten

Jag borde skriva på min tenta. Men jag orkar inte. Har ingen motivation what so ever. Får väl ta ett ryck lite senare och skriva något ändå så kanske jag slipper stressa som en gnu när inlämningen närmar sig. Inte bra, inte bra.

Dock har jag hittat en bot mot all stress. Jag ska börja simma igen. Det gillar vi. Bra motion och ett bra sätt att få utlopp för lite energi och stress.
Ska bara få tummarna ur och transportera mig dit och skaffa mig ett "kort".

Annars är det Avartar 3D på torsdag med älsklingen. Blir lite vårt sätt att fira att vi har varit tsm i 7 månader idag. en lång tid. Dock ska det bli mer <3
På fredag blir det fest. Ska faktiskt bli rätt kul. Får se om kameran följer med eller inte.

Nä hörrni nu måste jag faktiskt plugga så sluta uppehålla mig ;)

Until next time

Postat av: Tobias

Älskling peppa dig!!



Ska bli mys på torsdag och fredag. Ska bli mycket mycket mer än 7 månader gumman!!! :)

2010-01-05 @ 17:41:10
Postat av: Jossie

sv: tack så mycket! =)

2010-01-05 @ 20:20:25
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark