10/1-10

Jag pluggar. Ovanligt.. NOT
Aja måste sätta fart nu. Recensionen ska va klar på onsdag och hemtentan på fredag. Har en heeeel del kvar om vi säger så. Men tänkte ändå att jag skulle uppdatera er lite om de senaste dagarnas strapatser.

I torsdags var jag och babe och såg Avatar 3D. Nja är min åsikt. Visst det är en super bra gjord film och färgerna är gryma. Men sååå bra är den inte. Förutsägbar story och bara enormt uppenbar. Men ja som sagt det va en bra film. Måste den ha varit då det inte kändes som att man satt i salongen i nästan tre timmar.

I fredags blev det fest. Jag va ganska bakis på lördagen sen xD Men kul hade jag. Träffade nytt trevligt folk, kramade massa människor. Både folk jag kände och folk jag inte kände. Rökte lite, eller ja. Snyltade på Emils cigg vill säga. Tack! Dock är min Bacardi Razz typ slut och jag har inte riktigt koll på hur det gick till. Den tog slut så fort xD Aja blir nog snart en resa till Danmark och köpa lite mer. Hojta till om det är någon som vill med.

Det va allt för nu. Tentan kallar!

Untill next time


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark