Solstråle

Idag är jag ovanligt pepp. Kanske beror det på att jag tagit tag i något jag borde gjort för länge sedan. Kanske beror det på att jag klarade hemtentan bättre än jag trott.
Finns många kansken. Just nu är jag sjukt pepp på att åka skridskor. Har frågat mina två skridskordamer om de är sugna på en sväng om så hoppas det blir av.

Jag ber om ursäkt om jag är för "på" men jag har en känsla av att allt kommer att ordna sig till det bättre.
Och det ser ut som att det kanske blir Metaltown för min del i år. HOPPAS VERKLIGEN!!

Fast just nu hoppas jag mest på att skridsko-daten blir av :D

Untill next time

Postat av: Tobias

Allt KOMMER ordna sig till det bättre älskling, det är jag övertygad om! :D

2010-02-10 @ 20:21:28
Postat av: Emelie

Min bror skall också till Metaltown i år ^^ .. Han var där förra året också ^^ ..



Klart att det kommer att ordna sig till det bättre. Det kan inte bli annat än bra. ^^



2010-02-13 @ 17:03:42
URL: http://eloryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark