Skridskor och trötthet

Hej lilla blogg.
Nu har jag varit ute och umgåtts med folk i två dagar ^^ Skridskor åda dagarna xD
Iaf i onsdags hängde jag med pluggpolarna Sara och Daniel. Det va underhållande.
Idag åkte jag med Emelie.
Så skönt det va att träffa henne igen efter typ ett års tystnad. Kändes precis som att vi aldrig varit ovänner.
Väldigt skönt att ha någon att prata med igen. Någon man kan prata om allt med. Wunderbar!

Har varit sjukt trött de senaste dagarna. Känner mig helt slut, kanske för att jag släppt lite på streesen eller något vet faktiskt inte. Och magen min har varit i krig med mig i snart en vecka. Dumma mage!!

Imorgon blir det andra äventyr ^^

Untill next time

Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: JAAAAA!<3

2010-02-25 @ 22:35:14
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sover du ordentligt? Det kanske är därför som du är så trött.. Jag vet att sover inte jag bra och på nattetid så orkar jag ingenting...

2010-02-26 @ 03:50:11
URL: http://eloryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark