Så länge varade det

Solstråle känslan är borta. Stressen kommer krypande tillbaka. Dock vet jag inte vad jag är stressad över bara att hela mitt liv känns som en källa för stress. No fun!!

Har btw fått tillbaka min korsett grej nu, fick ju skicka tillbaka och byta eftersom den va för stor :P Så den ska bäras på Rammstein konserten på tisdag :D NICE!!

Untill next time

Postat av: Emelie

Svar på kommentar:



Jaså? Ja det låter ju bättre än än socialbidrag. Humm... Men ehm.. Ja, jag är ingen beundrare av arbetsförmedlingen direkt. xP

2010-02-13 @ 17:01:50
URL: http://eloryan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stress är inte ok!



Sitter korsetten bra nu då? ^^

2010-02-13 @ 17:02:21
URL: http://eloryan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar på kommentar:



Jo, precis. Jag tror också att det var det som hände.. Ah, haha. Ungefär som mig då. ^^ .. Jag gjorde också allt jag kunde för att dölja hur det gick i plugget då jag annars också brukade vara ganska kanon på't. :P

Så bra att det har löst sig med plugget. ^^ .. Själv står jag lite i limbo och vet inte vad jag skall göra. Jag älskar djur och att vara ute i naturen. Men jag har alltid drömt om att äga antingen en bokaffär eller konstaffär. Knas.. ^^



Jo, jag tror också att Tobias är bra. ^^ .. Kan han göra dig lycklig och har lyckats med det såhär länge så är han nog kanon tror jag. ^^ .. Usch nej.. Prata inte om pågar för mig. xP .. Jag är lite anti till det hela om att träffa nya pågar pga att jag inte orkar mer. :P .. För mig duger min kattpojke bra som kram-substitut. :P



Jo det gör jag med.. Saknar en vän som dig. Jag trodde att jag kunde få till med ett par - tre töser. Men nepp..

Nej, jag tror inte att det hade varit som om vi vore från olika planeter om vi sågs igen. Jag tror att det skulle vara lite knas, men att det skulle gå över ganska fort och att det skulle kännas som förut..



Haha! Ja du.. Det där med att Gud kastade bär och allt vad det var på dig då var kul.. :P .. Haha, kanon tajmat med vårt påg- och sexprat. ;)



Jo jag vet. Du är en kanon vän. Jag vet att man kan komma till angående vad som helst och att du håller hemligheter och löften. Vilket är superkanon.. Det samma gäller dig. Behöver du någon att prata med eller stödja dig hos finns jag här. No matter what.



Usch ja, det måste vara läskigt när hundarna skäller till sådär. Man vet ju aldrig om det kan finnas någon där ute.. Ni bor ju så skyddat också.. Hehe.. Ja vem vet, du och Tobias flyttar kanske ihop i framtiden i en landshåla strax utanför någon stad någonstans i vårt avlånga land. :)

Hehe, jo du är ibland för envis för ditt eget bästa. Men då är två om det!

Jo, du behöver nog prata med någon om det där.. Det är inget vidare att gå omkring och hålla en sådan sak som det där inlåst i sitt eget huvud. Det måste få komma ut så att trycket lättar så att du kan känna dig lite mer avslappnad.. Det är bra att ha någon att prata med. Att hålla allt inom sig gör en bara olycklig.

2010-02-13 @ 17:19:26
URL: http://eloryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark