21/2-10

Ett tag sedan jag bloggade nu. Har väl egentligen inget vettigt att skriva. Inte som jag tänker skriva här iaf :D
Har inte hänt så mycket sedan sist. Gamla kontakter över nätet har återupptagits och som det ser ut även gamla hjärtan i livet ^^

Har iaf pluggat, pluggat, pluggat och pluggat sedan sist.
En Rammstein konsert har hunnits med. Såååååå underbart. Ett av de bästa band jag någonsin sett. Kärlek deluxe <3
Har hunnit se Wolfman på bio. Nice film måste jag säga. Otroligt störigt folk på raden bakom men det är ju nackdelen med bio. Men men filmen va lätt värd pengarna iaf ^^
Har även kommit i gång med träningen idag, tränat idag. Trött som fan xD

Har "sportlov" (hemstudier) denna vecka som kommer så då ska jag passa på att träffa folk jag inte träffat på länge, inte träffat alls och folk som jag vill göra kul saker med.
Som det ser ut nu blir det matlagning på måndag med Ingaaa och Nisse, skridskor med Emelie och Cicci? på tisdag eller torsdag. Skridskor med Daniel och Sara på onsdag och så ska jag hinna träffa Henrik och Sebastian också. Mycket på g denna vecka. Utöver det måste jag sätta fart på mitt paper som ska lämnas in om en månad >.<
Aja ser mest fram emot att åka skridskor med Emelie iaf så det ska jag se till så det blir av :D

Det va nog allt för den här gången :D
Untill next time!

Postat av: Emelie

Wolfman vill jag också se. ^^



Torsdag fungerar fint för mig. ^^

2010-02-21 @ 20:31:41
URL: http://eloryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark