Humor (A)

Sitter och pratar med älskling på msn.
Kände att jag va tvungen att upplysse er bloggläsare lite grand. Å nej det är inget snuskigt även om man skulle kunna tro det när jag har ett finger med i spelet ;)

Slänger in en bild på honom för att ni ska förstå lite mer hur ironiskt det hela är xD



Razex säger (19:39):
Just det! Jag är ju ett stort gigantiskt fetto!  :D
Kattis Power!! // Pluggar säger (19:41):
Nu ska jag blogga om dig  :P
Razex säger (19:41):
"Min stackars Hulkis blir större och större för varje dag som går, snälla någon ta ifrån honom maten   "
Razex säger (19:42):
"Don't feed the animal"
Kattis Power!! // Pluggar säger (19:42):
HAHAHAHAHAHAHAH nu gjorde du precis inlägget ännu roligare xD Skrattade rakt ut när jag läste det xD



För er som ändå inte kopplar så brukar jag säga åt min pojkvän att han är värsta fettot för att det är så sjukt orättvist att han kan äta precis vad som helst å hur mkt han vill utan att gå upp ett enda gram. Vem vill inte ha det så lixom. Så för att han inte ska bli för fisfärnäm måste han hållas ner på jorden xD Å ja han är alkis oxå. Två drickar på samma gång. Den ena är inte min, nej då *ler finurligt*

Det här är inget sammanhängande inlägg å ni tycker säkert jag är sjuk i huvudet men jag är så trött så t.o.m ordet tandborste är riktigt underhållande xD

Nu ska jag återgå till skolböckerna xD
Wish me luck xD

Postat av: Tobias

Jag är ju ett stort fetto!! Flugan har sagt det till mig! :$

2009-09-26 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark