Där ser man..

Jag är hemma idag.
Har inte varit hemma på typ en vecka lr något sådant.
Jag å älsklingen har lekt vuxna i hans pappas lägenhet. Känns riktigt härligt att få klara sig själv. Längtar riktigt mkt tills jag får en egen lägenhet måste jag påstå.

Den 5:e hade vi tre månader iaf å det firades med mat på Vagabond och den nya Beck filmen på bio. Filmen va väl inte riktigt så bra som andra Beck filmer men verkligen värd att se :)

På söndag har jag å babylove för övrigt varit tsm i 100 dagar. Det låter riktigt länge xD
Synd jag itne kan träffa honom bara. Den busen är i Tunisien nu i en vecka. Blir riktigt tomt utan honom men jag har så sjukt mkt att plugga så jag klarar mig :D

På tal om plugg. Jag trivs i skolan :D Känns som det verkligen är något för mig. Peppad som fan. Har en grupparbetes tenta om 18 dagar och en skriftlig om 22 dagar. Jag ska kicka ass!!

Sitter å lussnar på Aqua och pluggar nu. Man blir sjukt pepp av att lyssna på Aqua. Bara så ni alla vet det.

Ha en härlig kväll gott folk!!

Postat av: Emelie

Haha.. Så bra att du trivs :) .. Klart att du skall kicka ass ^^ ..

2009-09-12 @ 17:13:07
URL: http://eloryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark