08.27

Jag har inte mått särskilt bra i kroppen på senaste tiden. Typ huvudvärk, ont i magen, ont i ryggen, ont i leder. Ont typ överallt. Å nu har jag fått nog. Ringde farbror Doktor å fick en tid den 26:e. LÅNGT kvar. Jag hinner kanske dö på den tiden >.<

Iaf bättre sent än aldrig.

Igår berättade min mamms dessutom att jag ska få hänga med på en seans den 27:e. Ska bli grymt intressant då jag tror på sånt :D

Idag har jag kjol på mig och är grymt söt för övrigt!

Over n´ out!!

Postat av: Tobias

Älskling lägg av, klart du inte kommer dö, trams!! :D

Hoppas seansen blir kul och spännande :)



Du var sjukt söt och snygg idag med kjolen (A) Men du är alltid söt och snygg :$

2009-10-08 @ 10:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark