Trött much??

Idag har varit en skum dag. Somnade lite innan 00 i går natt och vaknade lite innan 9 imorse av att en av hundarna vägrade skälla på en fågel. *Jippie*

Det hela började egentligen igår med att jag va sjukt yr i huvudet. Det fortsatte idag å sen vid typ 9.30 blev jag sjukt trött. Å sedan dess har jag sovit mig igenom nästan hela dagen. Men jag är fortfarande trött.
Jag sover aldrig på dagen om jag inte är sjuk eller något liknande, men det roliga är att jag känner inte mig själv. Bara enormt trött. Känner mig lite som batteriet på min söta lilla dator. Istället för att va fullt har jag typ 12% kvar eller något.

Hoppas på att få sova ordentligt i natt med.
Ska ju börja jobba på onsdag så då måste jag va pigg. Jobbar från 15.00-21.00 onsdag och 6.45-14.00 torsdag.
Det är pengar iaf :D

Om det är någon som har en idé om varför jag är så trött så släng in en kommenar vet jag ^^
*vinkvink* på er
 

Postat av: Henrik Karlsson

Stackars dig :( Hoppas det blir bättre snart.



Vet inte vad lösningen är tyvärr, men du kanske skall fråga en doktor? :S

2009-05-18 @ 20:57:23
Postat av: Lindsey

Sånt kan ju gå i perioder, vissa perioder är man ju bara sjukt trött hela tiden!

2009-05-18 @ 22:06:47
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Lilly

Vill du få fler besökare? Du kan tjäna stora pengar på det! Detta hjälper dig mycket, klicka på länken och se mer. http://www.viraltrafik.se/?boysaygo

2009-05-20 @ 00:57:27
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark