Olycka

Idag skulle jag städa duschen. Inga problem så förutom att det är sjukt  tråkigt och man håller på att dö av kemikalie stanken.

Men iaf. Idag hände något som förgyllde tillfället lite grand iaf.
Jag skulle skölja av en av väggarna med handduschen men råkade vrida på takduschen. Jag stod såklart inne i duschen så ni kan ju själv räkna ut vad som hände.



Dålig bild, men jag tror ändå att ni fattar poängen.
Heja mig xD

Postat av: Henrik Karlsson

Man får gratulera!!! =)



ger dig -handduken- ;O

2009-05-26 @ 16:15:08
Postat av: Anonym

haha^smart! :) hur är de med dig nuförtidne då?

kram

2009-05-26 @ 21:21:29
Postat av: elin

haha, klant som jag är , glömde fylla i där uppe. :P

2009-05-27 @ 21:13:26
URL: http://cdbl88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark