Livet i allmänhet

Nu har jag fått "klagomål" på att jag inte skrivit på länge så då får jag väl göra det ;)

Nytt är väl att jag har varit å prov-jobbat i två dagar och gått lite utbildningar. Har hälften av utbildningarna kvar nu.
Har sammanlagt tjänat runt 2000kr på fyra "omgångar". Lagom bra ^^

Har inte så mkt mer att lätta från mitt hjärta. Såg Click igår. Inte en film jag vill se igen men helt okej för en gång.

Har även börjat drömma som fan på nätterna precis som att något allsmäktigt vill att jag ska få användning av min drömtydningsbok jag köpte för inte allt för länge sedan.

Jag orkar inte skriva mer nu. Skriver mer när det finns något vettigt att skriva :D

Puss på er allihopa ;)

Postat av: Lindsey

Jag tkr också att du ska skriva mer :)

2009-05-25 @ 22:53:36
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark