Jag vill ha-begär

Nu är det såhär. Jag har gjort en lista på allt jag vill ha. Tänkte slänga ut den här ifall det är någon som känner att dom abslout tvunget vill ge mig något. *blinkblink*

* En korsett.
* Dvd-boxen med de allra första turtles filmerna.
* Star Wars eller lord of the rings spel till min lilla söta dator så jag kan nörda.
* Sweeney Todd filmen.
* 4:e Indiana Jones filmen.
* Systemkamera.
* Röd och svart hårfärg och lila syntetdreads.
* Spiderman boxen.
* Alla Star Wars filmer.


En liten notis bara. Inga brända filmer, jag vill ha dom på "riktigt" så att säga ;)

Annars är jag helt död idag. Tränade på gymmet i två timmar igår och sen spelade jag brännboll i 45 min.
Min lilla promenad på en timme idag va kämpig för de stakars musklerna xD

Hoppas ni har en bra helg sötnosar.
*vinkvink*

Postat av: Tobbs

Är det en vanlig systemkamera eller en digitalsystemkamera du vill ha eller det kvittar bara du får en systemkamera?

2009-05-20 @ 19:32:03
Postat av: Jenny

Bra önskelista! Sweeney Todd är så bra :)Trevlig blogg btw :)

2009-06-03 @ 15:18:29
URL: http://jennycee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark