Änglar och Demoner

Igår var jag på bio. Såg Änglar och Demoner med Tom Hanks.
Lätt värd pengarna. Jag behövde visserligen inte betala för mig själv, men för er som behöver. Det är värt det :D
Två timmar lång men det känns inte som två timmar. Jag satt i stort sätt exakt likadant igenom hela filmen och jag har annars väldigt svårt att sitta still igenom så långa filmer. Å JA det är LÅNGT med två timmar utan godis.

Fick dock en sjukt glad överraskning. Världens snyggaste människa va ju med i filmen. Ewan McGregor. Hot, hot, hot.
För er som inte vet vem han är så spelar han bl.a Obi Wan Kenobi I Star Wars och Christian i Moulin Rouge.


Jag ska kidnappa honom och låsa in honom i en glasmonter så jag kan titta på honom varje dag livslevande.

Det va allt for now.
Have a good day ^^
*vinkvink*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark