Ups and downs

Igår hade jag världens knäppaste dag. Mitt humör hoppade upp å ner so värsta berg & dalbanan. Ena sekunden va jag glad, nästa ville jag bara slå på någon.

Det blev iaf lite struligt mellan mig och Henke. Och David blev nog ocå lite stött tror jag.
Iaf jag loggade ut utan att säga till folk för att jag va så arg. Förlåt att jag inte sa något till dig Lise, jag va ju faktiskt inte arg på dig :)

Vid 12 tiden idag knackade det på dörren hemma hos oss. Henke som kom för att reda ut gårdagens epic fail.
Först körde jag värsta /ignore på honom för att jag fortfarande va arg för vad han sagt kvällen innan.
Men som jag sagt innan, han har sina trix så det varade ju inte särskilt länge innan jag log igen.
Vi hade en mysig å kul dag ihop iaf ^^

Busade, pratade, gjorde annat, käkade och tittade på film.
Batman begins ^^
Dock slutade det med att jag fick ännu en allergisk reaktion för att jag käkat mat jag inte kan käka och för att jag käkade glass som jag verkligen inte klarar :(
Älskling fick åka hem å jag fick spendera tid på ett mindre trevligt rum.
Mår fortfarande dåligt å kmr antagligen göra det det närmaste eller de två närmaste dygnen. 

Fick iaf ett sött sms av David för typ en timme sen där han frågade om han kunde få kidnappa mig nu snart i framtiden ^^ Och självklart får han det *britneyblink*
Det ser jag fram emot <3

I love you Lise, David & Henke


Until next time:
Make love, Not war
*vinkvink*

Postat av: lise

nawww gumman det gör inte om det igår..blev bara lite orolig..



love you to..

2009-03-05 @ 22:07:55
URL: http://gullisenise.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Tål du inte glass? :o

2009-03-05 @ 22:42:42
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark