Some tough stuff

Nu börjar natten gå in på små timmarna och jag sitter helt ensam.
Har iofs david på msn, men tankarna sätter ändå fart.
Jag å david har suttit och analyserat mig lite nu och diskuterat mitt liv lite grand.
Å jag har själv kommit fram till några saker.

Enda sen vi hade vårt inbrott och rättegången och allt det där. Och sedan en viss otrohet har jag haft mega svårt att lita på folk. Jag har alltid haft det problemet iofs men just sen detta hänt har det blivit jobbigt rent ut sagt.
Missförstå mig inte nu, det är inte det att jag inte vill lita på folk, utan att jag är ett kontrollfreak nu mera och vågar inte lita på folk.
 
Inte ett sånt kontrollfreak att jag stalkar människor (verkligen inte) utan den typen av kontroll freak som vill veta vad som kommer att hända i framtiden, sånt kontroll freak som inte kan leva i nuet utan hela tiden fokuserar på vad som kan hända.
Jag glömmer bort det jag har nu, det som faktiskt finns runt omkring mig. Jag fokuserar inte på att jag har en underbar pojkvän som verkligen finns där för mig, utan jag fokuserar på att jag inte vet om han kommer va där om en månad.
Ja jag vet, korkat värre.

Bara det att när jag pratar med folk på msn har jag svin svårt att tolka dom, har jag iofs annars med, men ändå. Man måste göra tusen smily-gubbar för att jag ska fatta att man är på bra humör.
David kan jag tolka utan problem för han gör alltid en massa gubbar å skulle han säga nåt lite skumt så antingen kommer en förklaring direkt eller så kommer "jag skojar bara".

Henke däremot har jag nada tolknings-förmåga på.
Därför jag lätt blir vresig mot honom på msn. Eftersom jag inte kan tolka hans känslor för mig där kommer mitt kontroll freakiga jag fram. Däremot när han är hos mig å jag kan se honom i ögnonen är det en helt annan sak. Jag är ju faktiskt inte så trög att jag inte kan se att han ser kär ut när han tittar på mig.
Hoppas jag inte har fel nu, för då kan det bli pinsamt när han läser detta....

Haha, kom att tänka på att jag nog kan va lite av ett plåster när jag träffar honom också. Dels för att jag tycker om honom, men dels för att när jag väl har honom nära vill jag inte hans ska gå. Känner mig mycket lugnare med honom, plus att jag känner mig omtyckt så fort han rör vid mig.

Men nu börjar det bli sent och jag börjar bli trött ^^
David för två guldstjärnor för ikväll för att han har orkat lyssna på mitt svamlande och för att han är en super bra vän <3
Och för att vi har ett nytt favorit uttryck "sååå jävla pinsamt" xD


Men until next time:
Make love, Not war
*vinkvink*
 

Postat av: Henke

Det finns ingen som gör mig så rädd eller galen som du. Och frasen "vi hörs imorrn! > "nej det gör vi inte", är aldrig kul att höra lr läsa.

Men nu förstår jag lite mer om dina kontroll behov än jag förstått innan och visst är du mitt lilla kontrollfreak.

Framför allt så blir du lugn mer eller mindre direkt när jag kommer innanför dörren hos dig eller när du möter upp mig på "flygrakan".

2009-03-07 @ 11:19:18
URL: http://flensburghtva.blogg.se/
Postat av: lise

ett bra inlägg gumman

2009-03-07 @ 17:58:01
URL: http://gullisenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark