Sickness

Nu har/är jag dålig igen :( *suck*
Fast jag ska kränga ibumetin som sören för imorn är det Sci-fi mässa å dit ska jag med min saftslampa :P Sen bär det av till min söta moster för att fira hennes födelsedag ^^

Å till dagen i ära färgar jag nu det röda i mitt hår en sista gång. Nä är den röda färgen slut och jag Vill färga om det helt :P Har ju haft den här färgen så länge nu xD Hela tre och en halv månad typ xD

Vad nästa projekt blir får ni se när jag är klar :P *sneaky* Å ni som har hört om det håller tyst <3

Btw en enormt bra låt:
Heaven's a lie - Lacuna Coil
Lyssna på den!!!!
Det är kärlek det <3
Å bara för att jag sett dom live, väldigt snygga människor å gryma musiker <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark