Poison

Du har inte varit en stöttepelare av den bra sorten direkt. Du har alltid enbart sagt de negativa sakerna.
Tänk efter innan du säger något. Hur smart är det egentligen att spä på min tvivel ännu mer när du vet hur jävla osäker jag är.

Du känner inte honom. Du har bara hört en del negatia saker jag har sagt. Har det aldrig slagit dig att jag kanske överdriver som fan. Visst han har sina brister å fel men vem sjutton har inte det?!
Att han gillar smala storbröstade blondiner är ungefär som att säga att jag gillar långhåriga skäggiga hårdrockare. Men inte fan hoppar jag i säng med såna bara för det. Det är bara mitt dåliga självförtroende som måste pumpas upp, och du hjälper knappast till med det.
Har det aldrig slagit dig att det kanske är du som satt in en massa tvivel i skallen på mig med allt ditt snack om att alla karlar är svin??

Och for the record. Jag va dålig den dagen, och jag visste inte att han skulle komma tillbaka.
jag kan inte hjälpa att du råkat ut för idoter till karlar men bara för att du mår dåligt över det behöver du inte försöka trycka ner mig heller. Visst ibland har det varit skönt att prata med dig, men på senaste tiden har det mest känts som att du skitit i vilket eller enbart försökt få mig att må ännu sämre.
Och har du något att säga till mig lägg av med att skriva det över hela internetet, ta det med mig direkt istället. Fast det är du kanske för feg för.
och du ska inte säga att det är du som blivit reserven för mig. För om du är en reserv för mig så är jag den 8:e backupen för dig.

Och så fort man säger något som är lite negativt så spär du på det som fan med en gång för att man ska tvivla ännu mer, men när man säger något bra så kommer du med ett "okej". Gud vilket stöd asså.
Aja jag orkar inte bry mig längre, jag är inte arg å jag är inte sur. Däremot är jag sårad och känner en tomhet. Men tydligen ville ödet ha det såhär å ödet bråkar man ju inte med.........

Lise har jag känt sedan innan, vi har bara inte blivit såhär bra vänner förren nu och David har jag kännt längre än dig så han är ju knappast ny i mitt liv han heller.

See ya around lr not


Postat av: Leonora

sv; vad jobbigt "/

2009-03-02 @ 23:32:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark