Den kommande helgen ^^

Jag längtar till nästa helg ^^
Träna och jobba på fredag ^^ Eller ja, jobba och jobba, men göra en sak som inbringar pengar =D
På lördagen ska jag till David å ha sleepover, kolla film och titta på finalen av melodifestivalen ^^
Heja oss :P 
Vi ska trycka i oss massa onyttigheter å massa alkoläsk :P Heja oss igen <3
Innan jag ska till David ska jag dock inbringa lite pengar till :P

Har för övrigt börjar lyssna mer på Tatu idag :P Davis förtjänst det oxå :P Woho, dom är faktiskt riktigt bra :P
Mina fyra favorit låtar är Not gonna get us, 30 minutes, Gomenasai och Show me love ^^

Och btw people, den sjunde hade jag varit 20 i en månad ;)
Det ni xD

Until next time:

Make love, Not war
*vinkvink*

(*vinkvink* har jag snott av min bästaste moster för det låter så gulligt, så det så)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark