A new day in the world of the backstabbing bitch

Asså ordet häxa biter inte på mig. Jag tycker häxor är coola :P Plus att jag är bara en backstabbing bitch mot såna som ska ha det ^^
Men men orka slösa energi på onödiga saker ^^

Igår såg jag hala fjärde säsongen av Oc om man inte ränkar med de tre färsta avsnitten :P Sen började jag även kolla på Clone wars serien ^^ Star Wars is the shit :P
Har massa kul saker att titta på nu på datorn så jag ska nog kunna underhålla mig själv en längre tid :P
 
Får se vad som händer i veckan, inget inplanerat mer än att träna ^^

Hoppas vi hinner prata lite mer på msn idag än vad vi gjort dom senaste dagarna Lise <3

Postat av: Leonora

sv; ja det gör ju det :)

2009-03-03 @ 13:22:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: lise

naww klart gumman får vi hoppas.. är ledig i natt så:D Puss<3

2009-03-03 @ 17:57:38
URL: http://gullisenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark