A funny feeling inside

Den här veckan har jag haft fullt upp.
Måndag: Arbetsförmedlingen
Tisdag: Fixa tandställningen och åka till Henke
Onsdag: Komma hem från Henke
Torsdag: Leka med David
Fredag: Träna
Lördag: Henke kom hem till mig
Söndag: Henke åkte från mig, men kom hem till mig igen på kvällen och kommer spendera en natt till här i min säng

En sånhär händelserik vecka har jag inte haft på väldigt väldigt länge, vill jag lova.
Den har varit bra iaf.
Höjdpunkterna har lätt varit Center Syd med David och att få träffa Henke fyra dagar denna veckan.
Jag å Henke hade ett mer eller mindre väldigt seriöst och ganska påfrestande samtal kvällen/natten mellan lördag och söndag. Men jag fick sagt ungefär allt det jag behövde få sagt.
Sen att han är värsta klippan och verkligen vet hur man ska trösta mig är helt underbart.
Han lyckades även framkalla en väldigt underlig men grymt härlig känsla. Värsta pirrandet. Å nej jag menar inte sexuellt utan jag menar att han får mig att må bra. Tre små ord och en härlig kyss kan framkalla känslor som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad dom är. Men jag tror att det kallas kärlek.

Och du Henke, jag vet att du läser min blogg lite då och då, när du tittar på mig å säger "Jag tycker så jävla mkt om dig" känns det precis som att allting bara försvinner, som att jag kan göra precis allt.
Det är sjukt skönt att ha någon som lyssnar på en och verkligen bryr sig.


David,
du är bäst för du får en alltid att må bra. Du säger inte bara sånt man vill höra utan du är ärlig. Men på ett bra sätt. Du trycker inte bara ner en i smutsen utan du försöker hjälpa en upp. Den bästa av dom bästa <3
Dagen på Center Syd med dig va väldigt behövlig och jag är grymt glad att du hade tid å följa med ^^ Vi får faktiskt hitta på saker lite oftare tycker jag allt ^^


Henrik.
Behöver jag säga mer än att jag är kär i världens bästa pojke?! Att jag saknar dig så fort du inte är nära mig, att enbart höra dig röst kan få mig att gå från allmänt hysterisk till att bli hur lugn och sansad som helst.

Det finns inte många jag är helt mig själv med, men med de här två pojkarna kan man va det. Och man är fortfarande omtyckt även om man gör bort sig ibland, även om man inte är den smartaste, snyggaste eller bästa på någonting.

Aja jag vet att det blev ett väldigt sockersött inlägg, och jag vet att sockersött inte passar min image ;) Men det struntar jag i. Kärlek och underbara människor har en sån här konstig effekt på mig.

Until next time:
Make love, Not war
*vinkvink* 



Postat av: Leonora

sv; härligt :D

det är bara bra :D

det är såhär man svara på kommentarer så du gör alldeles rätt :D

gör du då?

2009-03-01 @ 23:09:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; vad mysigt du :D

ne inte mkt, ska snart sova :D

blir det imorn då? :)

2009-03-01 @ 23:17:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; härligt :D

skolan och bloggen :)

2009-03-01 @ 23:29:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; nepp :D

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-02 @ 05:58:10
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Henke

Det är ju för att du inte riktigt förstår hur mycket jag verkligen tycker om dig. Varje samtal/sms eller annat meddelande jag har med dig när jag är hemma eller ute på vift förgyller min vardag varenda gång.

2009-03-02 @ 15:55:58
Postat av: lise

naww låter bra:p men du glömde lilla mig:/:P hehe puss love

2009-03-02 @ 18:40:35
URL: http://gullisenise.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; det är bara bra :D själv då?



Kollade runt och så klicka jag in :D

2009-03-02 @ 20:02:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark