You wanna be on the top??

Namnet på detta inlägget är taget från en serie. Gissa vilken ;) Å nej då får inte gissa the dave :D

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Har en massa jag vill skriva egentligen.

Till att börja med. Det känns som att min skalle har blivit överkörd av en ångvält. Vilket ger världens skallebank.
Men jag deppar inte för det. Är ovanligt glad för tillfället faktiskt. Känns som att allt går min väg nu ^^

Har tjänat lite pengar även denna vecka. Känns allmänt bra.
Ska snart beställa dendära korsetten jag så gärna vill ha ^^

Har pratat lite med Lise idag. Hon fyller år på fredag så säg grattis till henne vet jag ^^

På söndag är det för övrigt två veckor kvar tills det bär av till Blekinge. Ska bli skoj som fan :P

Äh nu orkar jag inte mer. Tänker inte skriva det jag vill skriva ändå så det får va så för ikväll ^^

*vinkvink* på er allihopa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark