Senaste tiden..

Nu ska vi skriva ett super inlägg. Ska uppdatera er på vad som hänt den senaste tiden.

Förra lördagen, alltså den 13:e va jag med min Tobias.
På söndagen åkte jag, david och Josse till Blekinge. Det visade sig vara en mindre lyckad upplevelse så vi drog hem på tisdagen.
På onsdagen åkte jag hem till David och grillade.
På torsdagen åkte jag till Tobias. Och hade värsta mysigt. Han lagade mat till mig, som för övrigt va hel god sedan tände han ljus så satt vi å mös i soffan till den nya fredagen den 13:e filmen <3
På fredagen firade vi midsommar med lite av hans polare. Jag va inte nykter kan vi ju säga xD Stabilt första intryck jag måste ha gjort xD NOT!!

Roligast citat från midsommar:

Vi skulle grilla med gasol-grill och slangen läckte lite:
Tobias: Hmm den låter konstigt
Matte: Jaja men vafan nu testar vi. Sprängs vi kommer vi iaf hamna i tidningen kända med att ha haft den fetaste midsommar festen

Senare på kvällen:
Tobias sitter med armen om mig och Jesper och Matte kastar bollar på oss:
Tobias drar fingrarna genom skägget
Matte: Så skägget är viktigare än din kvinna Tobbe

Okej ni kanske itne tycker det är så himla kul, men jag som full tyckte det va sjukt kul xD

På lördagen åkte vi hem till mig och här har vi varit tills idag.
Har varit hos tandläkaren idag med. Älskling följde med som moraliskt stöd. Inte ett enda hål fast jag trodde att min tandställning hade orsakat typ två. Det tackar vi för. Dock tackar vi inte för priset >.< 615:- för att ta två rönkenbilder och en vanlig undersökning. Sjukt dyrt >.<

Aja imorn är det första dagen på jobber. Är sjukt nervös nu. Sen bär det av till sjöbo för att träffa Tobias mamma och hennes sambo. Gissa vem som kommer va ännu mer nervös då. Sen blir det upp ganska tidigt och ta sig till jobbet på onsdag förmiddag.

Känner mig über fet idag för min spinkiga pojkvän bara har tryckt i mig massa mat xD Behöver itne äta på en vecka efter dom här dagarna.

Och så avslutar vi med veckans citat:

Jag och Tobias ligger i min säng och ska titta på film:
Jag: Va det allt?
Tobias: Ja kom nu någon gång så vi kan mosa och gysa i sängen

Så sjukt underbart kul <3 xD

Och ni som har varit uppmärksamma har sett att jag har en ny header. Den har min krokkofant gjort till mig. Visst är han söt ^^

Det va allt för den här gången, enjoy ;)

Postat av: Tobias

Det var roligt att vara med dig alla de dagarna ;) <3

2009-06-22 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark