Nu då??!!

Nu får vi se om det funkar att blogga. Försökte i förmiddags men då gick det fan inte. Hoppas på bättre tur nu.

Är i Skåneland igen iaf. Tidigare än beräknat. Stugan va inte som vi hoppats men men, shit happens. Resten av veckan kmr va super ändå ^^

Grillade med Josse och David och Davids familj idag. Imorn blir det Sjöbo till min krokkofant och stanna därs tills på lördag. Sen dra vi hem till mig och är här tills söndag.
På måndag är det tandläkaren *Snyft*
På tisdag börjar jobbet, sedan ska jag till Lund och kolla tänderna för första gången sedan jag tog ut min tandställning. Hoppas allt är bra.
Sen bär det va till Sjöbo igen. Ska träffa T's mamma och hennes sambo. Nervöst, men jag har redan bestämt mig för att charma dom :D

Fin fin planering.
Make love, not war people ;)

Postat av: Lindsey

Blogg.se har strulat massa idag :@ så störigt!

2009-06-17 @ 22:22:20
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Tobias

Gillar den planeringen ;)



// Mr. T

2009-06-17 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark