Jag är duktig delux

Idag har jag varit sjukt duktig :P Och glad för den delen.

Har dammsugit och dammtorkat som en galning. Städat micron och duschen. Denna gången klarade jag av duschen utan att dränka mig själv (A).
Lyssnade på massa bra musik och fjantade rundor. Jag kan va så otroligt underhållande.

Det är för övrigt bara 5 dagar kvar tills det bär av till Blekinge. Börjar bli pepp inför det igen nu.
Imorgon är det för övrigt exakt två veckor kvar tills jag ska börja jobba. Inte lika pepp på det. Är lite halv nervös redan. Men det ska säkert gå bra det med. Jag kan ju alltid använda min oemåtståndliga charm så fixar jag det lätt :D

Har gjort klart the Daves studentpresent :P Ska bli så jävla kul att ge honom den. Han kmr dö xD

Det va allt för denna gången. 


*Kattispower*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark