*Gnugga skalle*

Jag vet att det va något jag skulle skriva när jag satte mig vid datorn. Nu kan jag fan itne komma på vad det var :S

Nu kom jag på det :P
Jag brukar alltid raka mina ben men idag ska jag faktiskt testa att vaxa dom xD Jag är lite orolig för det xD Jag hatar när det gör ont. Aja jag ska säkret överleva det oxå. Jag ska ju ändå tatuera mig i höst så jag antar att vaxa benen inte är så vidare farligt xD

För övrigt städar jag mitt rum idag. Kanske får besök på lördag och det behövs xD Bara tur att det finns dörrar till min garderob för den ser ut som ett bombnedslag xD

Annars är jag sjukt pepp inför slutet av veckan. Student för kusin och the Dave på fredag. Kanske träffa den sötaste på lördag om vi hinner. Sen på lördag kväll blir det the Daves hus med Josse. Sen på söndag drar vi till Blekinge för er som missat det :D 

Jag gillar att va glad. Det passar mig. Jag är mkt roligare då.
Måste kanske börja packa så smått idag oxå. Se till så jag har allt jag måste ha med mig så jag inte står här fredag kväll och fattas hälften.

JAG ÄR PEPP!!!!
<3


Postat av: Henrik Karlsson

Du är alltid rolig!

2009-06-10 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark