Done

Då har jag nu vaxat mina ben. Det va en mindre kul upplevelse måste jag nog påstå. Plus att vax-remsorna jag använde sög. Det resulterade i att jag gick och hämtade pincetten efter och drog bort alla hårstrån som fanns kvar. stackars mina ben säger jag bara.

Nu får vi väl se om det håller i 4 veckor som det lovas. Jag är väldigt skeptiskt mot det. Jag ger det en vecka. Max.


Alltså inte att rekomendera.

Postat av: Lindsey

Jag testade också såna en gång i tiden, det funkade inte bra! Fyra veckor kanske det håller om man inte har mkt hårväxt, hade dock inte funkat på mig :P Jag har köpt en epilator nu som drar ut håren med rötterna och det tar kanske en vecka eller mindre innan hårskrällena är tillbaks :( dumma hår!

2009-06-11 @ 12:47:05
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark