Planer.

Idag mår jag lite bättre. Tur det finns folk som bryr sig <3

Hoppas på att veckans planer blir som det är tänkt. Behöver göra lite ut över jobbet.
Blir det som det är tänkt så kommer min kommande vecka att se ut såhär:
Måndag: Jobba 07.00 - 12.00 och träffa babe.
Tisdag: Träffa babe.
Onsdag: Träffa babe och jobba 15.00 - 20.00.
Torsdag: Jobba 07.00 - 12.00.
Fredag: Jobba 07.00 - 14.00 och sedan helsingborgsfestivalen med babe och hans polers.
Lördag: Fest hos David (en polare till min babe, alltså blir det ytterliggare en dag med honom xD)
Söndag: Vakna brevid min älskling och sedan åka hem.

Haha jag ser ett mönster i min vecka xD

KATTIS POWER!!!!

Postat av: Tobias

Jag gillar det mönstret ;)

2009-07-22 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark