Nytt.

Nu ska vi se här. Vad har jag att berätta..
Jo vi kan börja med att jag beställde lite saker från ginza för typ 1-2 veckor sen. Jag fick prylarna 2 dagar efter. En turtles box, Sweeney Todd filmen och den sista Indiana Jones. Mkt bra mkt bra mkt bra.

Har fått et mail idag om att min korsett blir ännu mer sen. Har vänbtat i en månad nu. Inte alls skojigt >.<

Hur har helgen som gått varit då?!
Jo jag har haft en grymt bra helg. Jobbade i fredags sen bar det av till HBG-festivalen men pojken och lite av hans polare.
Faithful Darkness gloddes det på å sen va det lite allmänt flummande före och efter.

Lördagen va det fest i Sätofta. Ensam tjej å allt xD Kul va det iaf. Bilder kmr senare i veckan.

I söndags bjöd älskling mig på bio. Senaste Potter filmen. Mkt se värd tycker jag. ;)

Jag skriver mer när jag har ork xD

Ha så kul på Wacken älskling, kmr sakna dig som fan <3

Postat av: Tobias

Tur du hade kul i helg, hade det riktigt mysigt :)

Tack, hoppas du också får det kul trots att du ska jobba, lycka till med fiskandet :$

2009-07-27 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark