Jag vill..

.. skriva. Få ur mig allt jag känner. Vill att folk ska fatta. Men kan inte skriva det här. Kan inte och vill inte. Vet inte hur jag ska skriva det heller.

Känns som att jag har en hel bi svärm i skallen som aldrig vill lugna ner sig.
Orkar inte, och vill framför allt inte.
Har varit ledig 2 dagar på 12. Så sjukt trött, och ändå kan jag inte få bukt med alla mina tankar. Kan inte få dom att sluta snurra, kan inte få det att bli tyst i skallen.
Jag vet vad som är fel men jag kan inte få ut det. Vågar inte få ut det. Vill inte orsaka massa bekymmer.

Vet ni hur lätt det är att klistra på ett leende när man vistas bland folk så att ingen kan ana vad som försigår på insidan?!
För det mesta är jag iofs glad nu för tiden men de senaste två veckorna har inte varit så kul.
Jag borde va glad. Jag har pojkvän, jobb och i höst börjar jag plugga igen.
Varför är det så svårt att komma upp på morgonen för då?!

Jag vet precis vad felet är, men jag vet inte hur jag ska lösa det.

Har ni tips på hur jag ska pigga upp mig själv så skriv gärna en kommentar och föreslå något skojigt.
Ha en härlig fredagskväll gott folk.
*vinkvink*




Postat av: Henrik Karlsson

kram

2009-07-17 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark