And that is all that I am

Jag är så trött. Tycker iofs att jag säger det alltid. Men jag har jobbat som en idiot den senaste tiden. Plus att jag har råkat dra på min en lindrig hjärnskakning. Mindre kul och ganska smärtsamt och jobbigt faktiskt.
Visste ni att det gör ont, väldans ont, att duscha med värsta bulan i skallen??

Har varit ledig 1 dag på 8 dagar å då är det klart jag är slår skallen så jag inte kan göra det jag mest av allt velat.
Aja. Det blir av nu på måndag (imorrn) ist ^^

Sitter just nu och funderar på att gå och lägga mig. Måste bara fixa lite med musiken på min mp3.
Börjar jobbet 7.00 imorn, men jag ska ta bussen 10 över 6 så jag måste upp väldans tidigt imorn :/
HATAR verkligen tidiga morrnar :(
Är väl tur att jag inte delar säng med någon när jag måste upp vid 5. Hade nog aldrig kommit ur sängen då xD

Annars händer det inte så mkt i mitt liv. Jobbar och träffar pojkvännen i stort sätt bara. Hinner inte så mkt mer. Men i helgen tänkte jag ta å höra med lite polare om dom har lust att umgås lite med mig ^^

Sen väntar jag fortfarande på min korsett. Gansk segt. Vill gärna ha den nu med en gång :/
Nä nu orkar jag inte mer ^^ Ha en trevlig kväll på er alla människor.
*vinkvink*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark