2 veckor...

Nu har jag varit på jobbet i två veckor. Bara sex kvar xD
Aja det går ganska bra nu tycker jag nog. Jag har hittat mina favoriter. Både av vårdtagarna och personalen.
Nästa två veckorna blir dock ganska jobbiga. Ledig fram till på måndag men sedan jobbar jag fyra dagar. Är ledig en. Jobbar tre dagar. Ledig två. Aja det ska nog gå det med ^^

Det blir ingen Landskrona karneval för mig iaf. Jobbar tre av fyra dagar. Å den lediga dagen tänkte jag försöka klämma in pojkvännen på. Bara så du vet Tobias (A)

På tal om pojkvän. 1 månad på söndag <3

Och bara så ni vet så har jag blivit kär i Slipknot - Snuff låten. Såååååå sjukt bra så man blir helt beroende av den.

Och vi älskar det fina vädret. Lite jobbigt att jobba i det bara. Man svettas som en gris. Sexigt va?! ;)
Hoppas vädret håller i sig imorrn för då ska jag äga min krokkofant i vattenkrig. Har ni tur kanske det kommer en bild eller två som bevis sen ;)

Remember:
Make love, Not war

Postat av: Tobias

Du är alltid sexig ;) Bildbevis?! skulle inte tro det ;)

2009-07-02 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark